راهنمای خرید اقساطی موبایل

28 آبان, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای خرید اقساطی موبایل

زندگی در دنیای عصر تکنولوژی نیازمند محصولات دیجیتال است. از فواید و کارکردهای کالای دیجیتال همچون موبایل، نمی‌توان در زندگی مدرن چشم‌پوشی کرد. بدون شک موبایل یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر در دنیای کنونی محسوب می‌شود. قیمت این محصول روز به روز با پیشرفت تکنولوژی افزایش می‌یابد. بنابراین خریدن موبایل چالش بزرگی برای همگی است. فروشگاه اینترنتی کالا قسطی شرایط خرید اقساطی موبایل را با طرح‌های خرید قسطی با حکمت کارت، کرامت کارت، بازنشستگان یا مستمری بپیران تامین اجتماعی و چک با بازپرداخت طولانی مدت برای عموم مردم فراهم کرده است. اینک با ماه همراه باشید تا از طریق خرید قسطی بهترین موبایل را در اختیار داشته باشید.

ضرورت خرید قسطی گوشی موبایل

امروزه تمامی زندگی و کار ما با کالاهای دیجیتال بخصوص تلفن همراه وابسته است. اکنون با ایجاد فروشگاه‌ها و کسب و کارهای اینترنتی این وابستگی بیشتر شد. به طوریکه اکنون برای یک دقیقه هم نمی‌توان گوشی را کنار گذاشت و زندگی یک روز بدون موبایل و اینترنت برای هیچکس قابل تصور نیست. بنابراین بهتر است بهترین گوشی را انتخاب کنیم. هرچند با وجود مدل‌ها و برندهای متنوع موجود در بازار انتخاب سخت است. همچنین سوالات فراوانی در ذهن ما نقش می‌بندد. برای مثال؛ از میان این همه برندها کدام برند بهتر است؟ کدام گوشی یا برند محبوب‌تر است؟ عملکرد کدام گوشی بهتر است؟ خرید قسطی موبایل چه شرایطی دارد؟ چه مدارکی نیاز هست؟

شرایط خرید اقساطی موبایل

کالا قسطی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر محسوب می‌شود. از همین رو، دغدغه اصلی عموم مردم را می‌داند و سعی دارد که با تمام وجود شرایط آسانی را فراهم کند تا مردم بتوانند خرید قسطی انجام دهند. فروش اقساطی تلفن نه تنها در ایران بلکه در جای جای جهان رایج است. به دلیل رقابت در فروش اقساطی، هر فروشگاه شرایط و مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته است. دارندگان کارت اعتباری حکمت، کرامت، دسته چک صیادی بنفش رنگ، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون پیش پرداخت و سفته با بازپرداخت طولانی مدت می‌توانند خرید قسطی موبایل داشته باشند.

راهنمای خرید قسطی تلفن همراه

عموم مردم از جمله بازنشستگان یا مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور، پرسنل نیروهای مسلح، کارمندان رسمی یا دولتی یا حتی دارندگان دسته چک صیادی می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقساطی خرید کنند. شرایط هرکدام از این طرح‌ها متفاوت است. فروشگاه اینترنتی کالا قسطی سعی کرده است تا تمامی محصولات خرید قسطی موبایل روز بازار را در ویترین فروشگاه به نمایش بگذارد. چنانچه محصول دلخواه شما بر روی سایت موجود نبود، با کارشناسان مربوطه به شماره 9999 4224 021 تماس بگیرید. کارشناسان برای تامین کالای مورد نیاز شما تلاش می‌کنند.

  • خرید اقساطی موبایل با حکمت کارت

کلیه پرسنل نیروهای مسلح با استفاده از کارت‌های اعتباری حکمت می‌توانند به صورت اقساطی تلفن همراه خریداری کنند. تنها با ارائه کارت ملی و حکمت کارت می‌توانید با بازپرداخت طولانی مدت بدون ضامن، چک و سفته اقساطی خرید کنید. ابتدا محصول مورد نیاز خود را از طریق سایت ثبت سفارش کنید. سپس تعداد ماه‌ مورد نظر را از میان 6، 12، 18، 24 ماهه انتخاب کنید. پس از ثبت سفارش از طریق پیامک لینک مربوط به تکمیل احراز هویت حکمت را کلیک نمایید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک هویتی خود را وارد نمایید. سپس کارشناسان مربوطه طی 24 ساعت پس از ثبت سفارش برای ادامه روند سفارش با شما تماس می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر راهنمای خرید اقساطی موبایل با حکمت را مطالعه نمایید.

  • مدارک خرید قسطی موبایل با کارت حکمت

برای خرید اقساطی با حکمت کارت تنها ارائه کارت ملی اجباری است. پس از ثبت سفارش در سایت از طریق لینک https://kalaghesti.com/ehraz/ وارد سایت احراز هویت حکمت شوید و تصویر عکس کارت ملی دارنده حکمت کرات را بارگذاری نمایید. سپس منتظر باشید تا کارشناسان مربوطه طی 24 ساعت برای ادامه فرآیند ثبت سفارش با شما تماس بگیرند.

  •  خرید اقساطی تلفن همراه با کرامت کارت

سازمان‌ها یا ارگان‌های طرف قرارداد با ما، با ارائه کارت‌های اعتباری کرامت کارت می‌توانند به صورت قسطی از سایت ما با کم‌ترین سود و کارمزد خرید اقساطی موبایل انجام دهند.دارندگان کرامت کارت با توجه به اعتبار کالای بادوام می‌توانند بهترین و جدیدترین مدل را انتخاب کنند و به صورت آنلاین با بازپرداخت 6، 12، 18، 24 از طریق سایت ما سفارش دهند. سپس به صورت کسر از حقوق ماهانه بازپرداخت اقساط را بپردازند.

  • مدارک خرید قسطی تلفن همراه با کارت کرامت

دارندگان کارت اعتباری کرامت بر اساس اعتبار کالای بادوام می‌‌توانند بهترین موبایل را در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنند. پس از ثبت سفارش در سایت با ارائه کارت ملی سفارش شما نهایی می‌شود.

  • خرید اقساطی گوشی موبایل با چک صیادی

هر شخص با داشتن دسته چک صیادی بنفش رنگ با هر صنف شغلی می‌تواند از میان مدل‌ها و برندهای محبوب بازار تا سقف 75 میلیون تومان تنها با 4 فقره چک سه ماه یکبار با بازپرداخت 12 ماهه درخواست خود را ثبت کنید. برای خرید قسطی موبایل با چک ابتدا مدل دلخواه خود را بررسی کنید. سپس تلفن را بردارید و با شماره 9999 4224 021 تماس بگیرید و درخواست خود را تلفنی ثبت نمایید.

  • مدارک مورد نیاز خرید قسطی گوشی موبایل با چک

برای خرید اقساطی تلفن همراه با دسته چک مدارک هویتی مانند کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید و پرینت فرم ثبت نام سامانه ثنا نیز اجباری است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت سفارش، راهنمای خرید قسطی با چک صیادی را مطالعه کنید.

  • خرید اقساطی تلفن همراه بازنشستگان یا مستمری بگیران

بازنشستگان یا مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور از طریق کارت‌های بانکی رفاه می‌توانند به صورت کسر از حقوق با بازپرداخت‌های طولانی مدت بدون نیاز به حضور در شعب بانک رفاه و دریافت وکالتنامه خرید اقساطی تلفن همراه انجام دهند. در خانه، محل کار، کلاس، خیابان و یا هر جای دیگر می‌توانید کاملاً آنلاین از طریق سایت ما خرید کنید. البته به یاد داشته باشید در تمام مراحل ثبت سفارش محصول آنلاین است. برای اعتبارگیری بانک رفاه نیز کافی است از طریق سامانه سامانه بانک رفاه کارگران اقدام کنید.

  • مدارک مورد نیاز خرید اقساطی گوشی موبایل بازنشستگان یا مستمری بگیران

افراد بازنشسته یا مستمری بگیر تامین اجتماعی می‌تواند بدون پیش پرداخت، ضامن و حتی ارائه سفته با بازپرداخت‌های ثابت طولانی مدت تنها با ارائه کارت ملی اقساطی خرید کنند. دیگر نیاز به هیچ مدارکی مانند وکالتنامه از بانک رفاه ندارد. پس به راحتی محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید.

  • خرید اقساطی موبایل با بیمه ملت

دارندگان هوده کارت یا کارت اعتباری بیمه ملت می‌توانند بدون هیچ پیش پرداخت، چک، سفته و ضامن با بازپرداخت‌های طولانی مدت قسطی موبایل بخرند. تنها کافی است پس از ثبت سفارش از سایت درگاه «خرید اقساطی بیمه ملت» را انتخاب کنند و از میان 6،12،18،24 تعداد ماه مورد نظر را انتخاب کنند. به همین راحتی در بازه زمانی کوتاه سفارشتان را ثبت کنید.

  • مدارک مورد نیاز خرید قسطی موبایل با بیمه ملت

پس از ثبت سفارش از طریق درگاه قسطی بیمه ملت، کارشناسان برای ثبت نهایی سفارشتان نیاز به کارت ملی دارند.

راهنمای ثبت سفارش قسطی گوشی موبایل

برای خرید اقساطی از سایت کالا قسطی مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا برای خرید گوشی موبایل از سایت کالا قسطی باید یک حساب کاربری بسازید. به منظور ایجاد پنل کاربری بهتر است راهنمای ورود و عضویت در کالا قسطی را مطالعه کنید. سپس تمام مراحل راقدم به قدم با آن پیش ببرید.
  2. پس از ایجاد حساب کاربری، برای امنیت بیشتر، اطلاعات هویتی خود را تکمیل نمایید. برای این کار به قسمت « تکمیل اطلاعات هویتی در کالا قسطی» مراجعه نمایید. اطلاعات هویتی خواسته شده را بادقت تکمیل نمایید. البته به یاد داشته باشید تمامی اطلاعات داده شده باید متعلق به دارنده حکمت کارت باشد.
  3. برای ثبت سفارش در سایت کالا قسطی می‌توانید از محصولات موجود انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس برای تکمیل فرآیند خرید
    راهنمای ثبت سفارش را مطالعه نمایید و تمام مراحل را به ترتیب انجام دهید. چنانچه محصول مورد نظر در سایت موجود نباشد، می‌توانید ثبت درخواست کالای قسطی دهید.
  4. پس از ثبت سفارش منتظر باشید تا کارشناسان مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

مزایای خرید قسطی موبایل

  • خرید بدون محدودیت در مدل، رنگ، کشور سازنده

خریداران محترم بدون در نظر گرفتن مدل، برند و حتی رنگ می‌توانند هر محصول دلخواه از برندهای سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا، اپل و سایر برندها را سفارش دهید. چنانچه کالای درخواستی شما در سایت موچود نبود، با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید تا در صورت امکان برای شما فراهم کنند. همچنین ما کشورهای سازنده ویتنام، هند و چین را تامین می‌کند. کالا قسطی شما را الزام به ثبت درخواست یک رنگ خاص نمی‌کند. پس از ثبت سفارش کارشناسان مربوطه با شما تماس می‌گیرند و موجودی رنگ‌های آن کالا را به شما اطلاع می‌دهند. اکنون شما می‌توانید گوشی با رنگ دلخواه انتخاب نمایید.

  • خرید بدون پیش پرداخت

دیگر برای خرید موبایل نگران سرمایه اولیه نباشید. زیرا با خرید قسطی موبایل از ما دیگر نیاز به هیچ پیش پرداختی نیست. پس با خیالی راحت فقط کالای دلخواه را ثبت سفارش کنید و ماه دیگر اقساط را بپردازید.

  • فروش با پایین‌ترین سود و قیمت

فروشگاه اینترنتی کالا قسطی با ارائه طرح‌های اقساطی ویژه در تلاش است تا با کم‌ترین سود، بیشترین فروش را داشته باشد. بنابراین نگران نباشید با سودهای کم‌تر برای خود و تک تک اعضای خانواده‌تان موبایل تهیه کنید.

  • بازپرداخت ثابت ماهانه

امکان بازپرداخت ماهانه 6، 12، 18، 24 که این بازپرداخت ماهانه ثابت است. هرچه بازپرداخت را طولانی‌تر انتخاب کنید، میزان پرداختی ماهانه شما کم می‌شود.

  • ارسال سریع

پس از تایید نهایی گوشی موبایل شما بین 7 تا 10 روز کاری برای شما ارسال می‌شود. ارسال گوشی از طریف پست پیشتاز، تیپاکس و سایر روش‌ها انجام می‌پذیرد.

معرفی جدیدترین گوشی موبایل قسطی

اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و بسیاری از تولیدکنندگان دیگر در حال آماده‌سازی گوشی‌های پرچمدار خود هستند. بنابراین رقابت در ایجاد قابلیت‌ها و امکانات جدید در گوشی‌های پرچم‌دار زیاد است. اکنون به برخی از جدیدترین تلفن‌های هومشند می‌پردازیم.

سامسونگ یک برند پیشگام در محصولات الکترونیکی است که این برند با تولید گوشی‌ هوشمند شناخته شد و توانست طرفداران زیادی را جذب کند. محصولات اصلی و پرچم‌دار سامسونگ در بازار گوشی‌ هوشمند، با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند. سامسونگ همیشه به‌عنوان یک برند قابل احترام در این بازار حضور داشته است. اکنون نیز با تولید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S24 Ultra بار دیگر طرفدارانش را به وجد می‌آورد.

سیستم‌عامل اندروید
توضیحات سیستم‌عامل عرضه با رابط کاربری One UI
جنس پشت شیشه‌
ابعاد نمایشگر 6.8  اینچ
نوع نمایشگر AMOLED
مدل تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3
حداکثر نرخ نوسازی (Refresh Rate)  120 هرتز
رزولوشن  1440 در 3088 پیکسل
تراکم پیکسلی ~501 پیکسل در اینچ
استانداردهای HDR HDR10+
سایر مشخصات نمایشگر نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display)
تعداد هسته پردازنده 8  هسته
ترکیب حافظه داخلی و رم 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم
درگاه کارت حافظه ندارد
دوربین سلفی اصلی  12 مگاپیکسل
ظرفیت باتری  5000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری لیتیوم‌ یونی

 

«برای خرید قسطی تلفن همراه سامسونگ وارد سایت شوید و هر مدل موبایلی را که می‌خواهید اقساطی خرید کنید.»

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 13 Ultra

شرکت شیائومی یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح در بین کاربران ایرانی است. این برند گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا تولید کرده است. عدۀ بسیار زیادی از افراد اسم این شرکت نوپا را هرگز نشنیده بودند و حتی از نحوه تلفظ صحیح آن نیز آگاهی نداشتند. اما با خلاقیت ساخت موبایل در سری‌های مختلف توانستند با استقبال خوبی همراه شوند. شرکت شیائومی در بازۀ زمانی کوتاهی توانست در حوزه تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند فعالیت چشمگیری داشته باشد. شرکت شیائومی با تولید گوشی موبایل  بار دیگر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این گوشی قابلیت‌ها و امکانات بسیار جذابی را ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های گوشی Xiaomi 13 Ultra با ما همراه باشید.

اندروید نوع سیستم ‌عامل
اندروید 13 سیستم ‌عامل در زمان عرضه
عرضه با رابط کاربری MIUI 14 توضیحات سیستم‌عامل
163.2 در 74.6 در 9.1 میلی‌متر ابعاد
 227 گرم وزن
چرم جنس پشت
شیشه – گوریلا گلس Victus جنس جلو
فلز – آلومینیوم جنس فریم
مشکی، سفیدt زیتونی رنگ
 6.73 اینچ ابعاد نمایشگر
LTPO3 AMOLED نوع نمایشگر
120  هرتز حداکثر نرخ نوسازی (Refresh Rate)
1440  در 3200 پیکسل رزولوشن
~522 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی
20:9 نسبت تصویر
~89.5 درصد نسبت نمایشگر به بدنه
1300 نیت (HBM)
2600 نیت (Peak)
حداکثر روشنایی
HDR10+
دالبی ویژن
استانداردهای HDR
Qualcomm SM8550-AB Snapdragon 8 Gen 2 مدل تراشه
4  نانومتر فرآیند ساخت تراشه
8  هسته تعداد هسته پردازنده
1 هسته 3.2 گیگاهرتز Cortex-X3 و 2 هسته 2.8 گیگاهرتز Cortex-A715  و 2 هسته 2.8 گیگاهرتز Cortex-A710 و 3 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A510 مشخصات هسته‌ها
12 گیگابایت رم
16 گیگابایت رم
رم
256  گیگابایت
512 گیگابایت
1 ترابایت
حافظه داخلی
32  مگاپیکسل دوربین سلفی اصلی
5000  میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری
لیتیوم پلیمری نوع باتری
غیر قابل تعویض توسط کاربر تعویض‌پذیری باتری
90 وات حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده
100 درصد در 35 دقیقه (باسیم)
100 درصد در 49 دقیقه (بی‌سیم)
زمان موردنیاز برای شارژ
حسگر اثرانگشت
شتاب‌سنج
ژیروسکوپ
قطب‌نما
حسگر طیف رنگ
فشارسنج هوا
حسگرها
GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G فناوری‌ ارتباطی
دارد پشتیبانی از 5G
دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم) سیم‌کارت

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 13 Ultra

 

«برای مشاهده بیشتر گوشی شیائومی در سایت از صفحه نخست سایت می‌توانید ببینید.»

 

پرفروش‌ترین خرید اقساطی موبایل

فروشگاه اینترنتی کالا قسطی پرفروش‌ترین موبایل‌هایل‌های برند سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و هر مدل گوشی دیگر که مد نظرتان باشد، بدون پیش پرداخت، چک، ضامن اقساطی برای شما تامین‌می‌کند. اینک ما به شما گوشی‌های شگفت‌انگیزی را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید قسطی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در میان گوشی‌های شیائومی، موبایل Redmi Note 12 4G یکی از پرچم‌دارهای سری Redmi شرکت شیائومی می‌باشد. قیمت اقتصادی این گوشی، طرفداران زیرادی را جذب کرده است. موبایل Redmi Note 12 4G امکانات منحصر به‌فردی دارد.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی کالا قسطی با فراهم کردن انواع درگاه‌ها همچون حکمت کارت، کرامت کارت، چک، بازنشستگان یا مستمری بگیران تامین اجتماعی شرایط خرید اقساطی موبایل را برای عموم مردم تسهیل کرده است. می‌توانید با انتخاب یکی از درگاه‌ها بی‌دردسر، آنلاین و غیر حضوری بدون مراجعه به فروشگاه یا بانک گوشی همراهتان را سفارش دهید و بازپرداخت ثابت آن را در طولانی مدت بپردازید؛ این بدین معناست با تورم روز افزون قیمت موبایل‌ها، شما همان مبلغ اقساط ثبت شده را ماهانه می‌پردازید. پس همین حالا اقدام کنید تا یک گوشی باکیفیت برای خود یا خانواده‌تان سفارش دهید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.